تورهای، قبل و بعد از تاریخ جستجو شما

مرتب سازی
کمترین قیمت
پیشنهادی
پر فروش ترین
محبوب ترین
تور استانبول از تهران هتل کامبالی پلازا
تور استانبول از تهران هتل کامبالی پلازا
مشاهده اطلاعات هتل
تهران استانبول
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
16,201,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور استانبول از تهران هتل وایت مونارچ
تور استانبول از تهران هتل وایت مونارچ
مشاهده اطلاعات هتل
تهران استانبول
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
16,688,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور استانبول از تهران هتل پرا تولیپ
تور استانبول از تهران هتل پرا تولیپ
مشاهده اطلاعات هتل
تهران استانبول
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
16,750,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور استانبول از تهران هتل دورا
تور استانبول از تهران هتل دورا
مشاهده اطلاعات هتل
تهران استانبول
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
16,982,500 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
تور استانبول از تهران هتل برج ال
تور استانبول از تهران هتل برج ال
مشاهده اطلاعات هتل
تهران استانبول
۰۳ فروردین تا ۰۵ فروردین (2 شب و 3 روز)
17,459,000 تومان
شروع قیمت برای 1 نفر
فیلتر کردن تورها

رزرو تور استانبول ارزان و تور استانبول لحظه آخری با کمترین قیمت شامل تور استانبول از تهران، تور استانبول از مشهد، تور استانبول از شیراز و تور استانبول از اصفهان با امکان تغییر تور به دلخواه شما، تورهای لحظه آخری استانبول با اقتصادی ترین قیمتها

تور استانبول ارزان و دلایل آن

تور استانبول ارزان! تور ارزان استانبول یا ارزان ترین تورهای استانبول از جمله کلمه هایی هستند که شاید شما هم در موتور جستجوگر گوگل به دنبال چنین کلماتی باشید. اما به راستی تور ارزان استانبول وجود دارد؟ اگر تور استانبول با قیمت ارزان وجود داشت بی کیفیت است؟ برای پاسخ تمامی این سوالات با استانبولیار همراه باشید.

تور استانبول ارزان با انتخاب هتلی ارزان میسر است که در نتیجه قیمت تور استانبول را کاهش می دهد. البته باید دقت کرد که انتخاب هتل، در کیفیت سفر نیز تاثیر بدی نداشته باشد. زیرا برخی از هتل ها در شهر استانبول ارزان بوده ولی کیفیتی بسیار پایین دارند و موجبات ناراحتی گردشگران تور استانبول را فراهم می کند.

تور ارزان استانبول را می توانید با انتخاب هتل ریدل تجربه کنید. هتل ریدل یک هتل 3 ستاره است که هم از نظر کیفیت مناسب بوده و هم از نظر قیمت. پس درخواهید یافت که یکی از دلایل ارزان شدن تور استانبول، رزرو و انتخاب هتلی مناسب و با کیفیت می باشد. توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

از دیگر دلایل ارزان شدن تور استانبول، انتخاب ایرلاین است که نقش مهمی در قیمت تور استانبول دارد. به عنوان مثال انتخاب تور استانبول ترکیش ایر لاین بسیار گران تر از تور استانبول با ایرلاین داخلی است. چون قیمت های ترکیش ایرلاین با دلار محاسبه می شود که نوسانات ارز در قیمت تور استانبول دخیل است.

برخی از دلایل رزرو تور ارزان استانبول را ذکر کردیم، حال وقت آن رسیده تا شما را با تفریحات استانبول و چندین نکته برای سفر به استانبول آشنا نماییم، همانطور که می دانید شهر استانبول به شهر هزار مسجد و شهر هفت تپه نیز معروف است. در تنها شهر اوراسیایی جهان شما با مکان های تاریخی شگفت انگیز و تفریحات مهیج بسیاری وجود دارد که همین موارد زمینه ساز تور استانبول است.

چند نکته در تور استانبول جهت سفری دلنشین

از مهم ترین نکات برای سفر به استانبول با تور استانبول، آگاهی داشتن از مکان های تاریخی، مکان های تفریحی و موزه های شهر می باشد که به افراد کمک می کند تا سفری دلنشین را تجربه کنند. در این بخش از راهنمای مسافر استانبولیار شما با جاهای دیدنی استانبول، تفریحات، بازارها و حمل و نقل استانبول آشنا می شوید.

جاهای دیدنی استانبول

جاهای دیدنی استانبول مسلماً اولین فاکتور برای بازدید گردشگران تور استانبول به شمار می رود تا از سفر خود نهایت بهره را ببرند. از این رو تنها شهر اوراسیایی جهان هم سرشار از جاذبه های تاریخی بوده و به دلیل آب و هوای فوق العاده، گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب می کند. در ادامه به شرح برخی از جاهای دیدنی استانبول می پردازیم.

کاخ توپکاپی استانبول

زیبا ترین و تاریخی ترین کاخ در شهر استانبول، کاخ توپکاپی است که یادگاری از پادشاهان عثمانی در شهر استانبول می باشد. در کاخ توپکاپی چندین دروازه وجود دارد که هر کدام برای افراد به خصوص باز می شده است. به عنوان مثال دروازه اصلی ورودشاه و همراهیان بوده و دروازه دوم تنها مختص پادشاه؛ ضمن این که دروازه های بعدی مخصوص محارم سلطان و خانواده وی بوده که کسی حق ورود به این دروازه ها را نداشت.

آب انبار باسیلیکا سیسترن شهر هفت تپه

یکی دیگر از جاهای دیدنی استانبول، آب انبار باسیلیکا می باشد که در عین قدمت، همچنان زیبا، استوار و پا برجا مانده است. در زمان های پیشین پادشاهان عثمانی به این آب انبار اهمیت نمیدادند و رفته رفته این آب انبار به زباله دانی تبدیل شد که پس از سال ها و همت یک فرد، اکنون به یکی از جاهای تاریخی و دیدنی ترکیه بدل گشته است. لازم به ذکر است مجسمه برعکس سر مدوسا (از اساطیر یونان باستان) از جلوه های زیبای این آب انبار است.

برج گالاتا استانبول

از دیگر جاهای دیدنی قسطنطنیه، برج گالاتا است که نماد شهر هزار مسجد نیز می باشد. برج گالاتا استانبول از چندین طبقه شکل گرفته که این طبقات شامل رستوران، کافی شاپ، سینمای چند بعدی، آسانسور و ... می شود. البته نباید بازدید از آخرین طبقه برج را از دست داد، چون می توان به خوبی چشم اندازی از تنگه بسفر، دریای مدیترانه و غروب آفتاب را مشاهده کرد. البته برج گالاتا استانبول افسانه ای نیز دارد که طبق سخنان بومی های استانبول، گالاتا نام مردی عاشق پیشه بوده است.

کاخ دلماباغچه قسطنطنیه

کاخ دلما باغچه استانبول که شباهت بسیاری به کاخ ورسای در فرانسه دارد، از جمله جاذبه های تاریخی استانبول است که محل اقامت آتاتورک (بنیانگذار حزب جمهوری ترکیه) بوده است. در یک قسمت از کاخ دلما باغچه استانبول، موزه ای وجود دارد که به نام موزه نقاشی استانبول نیز معروف می باشد. این موزه در محله بشیکتاش ترکیه قرار گرفته که از مناطق و محله های ثروتمند نشین استانبول محسوب می شود.

مسجد ایا صوفیه شهر هزار مسجد

مسجد ایا صوفیه یا همان کلیسای هاجیا صوفیا، یکی از مهم ترین جاهای دیدنی استانبول نزد گردشگران تور استانبول به شمار می رود. این کلیسا که تا قبل از ساخت کلیسای کاتولیک در اسپانیا، لقب بزرگ ترین کلیسای جهان را 1000 سال به دوش می کشید، اکنون به موزه ای تبدیل شده تا گردشگران از آن دیدن کنند. زمانی که سلطان محمد فاتح قسطنطنیه را به دست آورد دستور داد نقاشی های مسیح از در و دیوار کلیسا پاک شود و در عوض آیه های شریف قرآن و اسماء الحسنی بر روی دیوارها نقش ببندد.

مسجد سلطان احمد استانبول

به جرات می توان گفت مسجد سلطان احمد استانبول که در مقابل کلیسای ایاصوفیه قرار گرفته، از جاهای دیدنی استانبول است که نماد شهر نیز محسوب می شود. مسجد سلطان احمد به مسجد بلو یا آبی هم معروف است که دلیل این لقب هم استفاده از کاشی های فیروزه ای در گنبد آن است. در تمام جهان فقط 4 مسجد آبی وجود که یکی از آن ها مسجد سلطان احمد و دیگری مسجد کبود تبریز در ایران است.

میدان تکسیم قسطنطنیه

قلب تپنده و شاهرگ شهر استانبول، میدان تکسیم است که به کبوترها و ترامواهایش شهره است. میدان تکسیم استانبول به تمام نقاط شهر دسترسی داشته که دلیل جذب گردشگران تور لحظه آخری استانبول است. همین موضوع سبب شده تا بیشتر هتل های شهر قسطنطنیه هم در مجاورت این میدان قرار بگیرند. نا گفته نماند میدان هیپودروم استانبول نیز در اطراف میدان تکسیم بوده که نمادی از تاریخ بیزانس است. 

تفریحات استانبول

یکی از جذاب ترین بخش های تور استانبول، تفریحات در این شهر توریست پذیر و زیبا می باشد که می توان گفت سفر به شهر استانبول بدون تجربه این تفریحات سفری نصفه کاره است و نیمی از لذت خود را از دست می دهد. شهر زیبای استانبول را می توان شهری همه چیز تمام دانست که از هر نظر کامل بوده و بنا به همین امر نیز تفریحات بسیاری همانند امکان تاریخی و دیدنی در این شهر وجود دارد. در ادامه چند نمونه از بهترین تفریحات استانبول را به طور مختصر و جامع توضیح خواهیم داد، با ما همراه شوید.

جزایر پرنس استانبول

جزایر پرنس استانبول را می توان یکی از تفریحی ترین و دیدنی ترین نقاط گردشگری در شهر استانبول دانست که بازدید از زیبایی های آن، خواسته ی بسیاری گردشگران تور استانبول می باشد. این جزیره در دریای مرمره قرار دارد و از طرفی نیز به تنگه بسفر بسیار نزدیک بوده و دارای چشم اندازی فوق العاده زیبا و دیدنی می باشد. البته همانطور که گفته می شود، جزایر به معنای چند جزیر است که حدود 5 جزیره نیز جزایر پرنس را تشکیل می دهند. پیشنهاد می شود در زمان سفر به شهر استانبول بازدید و گذراندن وقت در این نقطه را از دست ندهید.

شهربازی ویالند استانبول

یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات استانبول، شهر بازی های این شهر می باشند که بیش از هر تفریحات دیگری، مورد استقبال از سمت شهروندان و گردشگران قرار می گیرند. شهربازی ویالند استانبول یکی از این شهر بازی های بی نظیر و فوق العاده در شهر استانبول است که کمتر کسی در زمان سفر، گذراندن اوقات فراغت خود را در این مکان از دست می دهد. برای استفاده از این شهر بازی می بایستی تا به محله ایوپ در نزدیکی شاخ طلایی مراجعه نمایید.

شهر بازی سرپوشیده مویی پارک استانبول

شهر بازی مویی پارک استانبول یکی از بزرگ ترین و بهترین شهر بازی های سرپوشیده در قاره اروپا می باشد که بدون شک شما نیز نام آن را بارها شنیده اید. این شهربازی در 2 طبقه انتهایی بازار استانبول مال قرار گرفته که علی رقم تعداد طبقات کم، از مساحتی بالا برخوردار است. انواع بازی های هیجان انگیز را می توان با مراجعه به شهربازی مویی پارک استانبول تجربه کرد و خاطراتی به یادماندنی را در کنار عزیزان به یادگار گذاشت.

پارک آبی آکوامارین استانبول

پارک آبی آکوامارین استانبول مجموعه آبی بسیار بزرگ با وسایل پیشرفته و هیجان انگیز می باشد. اگر در فصل تابستان سفر به شهر استانبول را انتخاب کرده اید، بازی و سرگرمی در این پارک، یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما گردشگران تور استانبول محسوب می شود. ناگفته نماند که پارک آبی آکوامارین تنها شهربازی آبی در قاره اروپا به شما می رود که سالانه گردشگران بسیاری به منظور گذراندن وقت در این پارک و تجربه ای متفاوت، راهی شهر استانبول خواهند شد.

آکواریوم استانبول

آکواریوم استانبول، یک تجربه سفر به زیر آب می باشد که علاوه بر جنبه تفریحی بودن، بهترین مکان برای کسب اطلاعات علمی درباره جانوران زیر آب خواهد بود. این آگواریوم در 14 اکتبر 2012 پس از جمع آوری جانواران آب زیست از سراسر دنیا و تلاش های بسیار برای ساخت محیط در فلوریا مال احداث گردید. این آگولریون با مساحتی بالغ بر 7000 متر مکعب در 3 طبقه قرار گرفته و امکان بازدید از موجودات دریاری از ندیدک را برای علاقه مندان فراهم می کند.

مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول از جمله جاذبه های گردشگری در شهر استانبول هستند که حتی برخی از افراد گاهی به دلیل گشت در همین بازار ها و خرید از آن به شهر استانبول سفر می کنند و تنها این موضوع را دلیلی برای سفر خود قرار داده اند. از این رو استانبولیار تصمیم گرفته تا در مقاله تور استانبول بخشی را به معرفی این بازار ها اختصاص دهد. اگر شما هم از آن دسته گردشگران مشتاق به خرید های برند و عالی هستید تا انتها با ما همراه شوید.

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است که نمی توان آن را به یک بازار ساده محدود کرد. این مرکز خرید مجموعه بزرگ از بند های روز دنیا می باشد که در کنار جنبه اقتصادی، تفریحی نیز بوده و دنیایی خارق العده برای گذراندن یک روز پر انرژی و بی نظیر به حساب می آید. حدود 286 فروشگاه و غرفه در این مرکز خرید جا گرفته اند که بهترین پیشنهاد برای برند پوشان خواهند بود.

مرکز خرید استانبول مال در استانبول

مرکز خرید استانبول مال یکی دیگر از لوکس ترین مراکز خرید در شهر استانبول می باشد که در رقابت شدید با مرکز خرید فروم قرار دارد. این مجموعه نیز به دو نام استانبول مال و یا مال آف شناخته می شود که انواع اجناس مختلف با بهترین و مدرن ترین برند های روز دنیا در به عرضه می رساند. در 2 طبقه انتهایی بازار استانبول مال یکی از بی نظیر ترین شهربازی های سرپوشیده دنیا به نام مویی پارک قرار گرفته است که افراد می توانند پس از یک روز گشت در بازار به منظور کسب هیجان به این شهربازی نیز مراجعه نمایند.

مرکز خرید جواهر استانبول

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید استانبول، بازار و یا همان مرکز خرید جواهر استانبول می باشد که در خیابان شیشلی قرار گرفته و به دلیل این موقعیت مکانی عالی با استقبال شدید گردشگران مواجه است.  این مرکز خرید دارای وسعتی بسیار بالا می باشد که سبب شده در همان ابتدای ورود برای لحظه ای به فضای لوکس و بزرگ آن خیره بمانید. شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید جواهر استانبول هرگونه نیاز از نظر خرید را با استفاده از بهترین کیفیت بر طرف کنید.

مرکز خرید مترو سیتی استانبول

 اگر حتی برای یکبار هم که شده به شهر استانبول سفر کرده باشید، بدون شک نام مرکز خرید مترو سیتی استانبول را بارها شنیده اید. این بازار تجاری از دیگر پیشنهاد های عالی برای گشت و خرید های بی نظیر در شهر استانبول می باشد که در تاریخ 30 آپریل 2003 احداث و افتتاح گردید. مجموعه مترو سیتی در 4 طبقه ساختمانی بنا شده که حدود 140 فروشگاه برند را در خود جای می دهد.

مرکز خرید کانیون استانبول

مرکز خرید کانیون استانبول یکی دیگر از مراکز خرید گران قیمت در شهر استانبول می باشد که علی رقم قیمت های بالای آن به دلیل پیشرفته ترین و بهترین برند ها و اجناس، ارزش صرف زمان را خواهد داشت. ساختار نمای داخلی و بیرونی این بازار در استانبول به قدری زیبا و لوکس طراحی شده که هر فردی را برای مراجعه به آن ترغیب می کند. حدود 160 غرفه در این بازار تجاری وجود دارد که شما می توانید بهترین برند های ترکیه ای را در آن ها یافت کنید.

حمل نقل استانبول

سیستم حمال و نقل در استانبول خود یکی از جاذبه های دوست داشتنی در این شهر به حساب می آید که بسیار گسترده بوده و بهترین شرایط برای تردد در نقاط مختلف شهر را فراهم می کند. از جمله وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر می توان به تراموا، اتوبوس های دو طبقه، کشتی مسافر بری، تاکسی و ... اشاره نمود که امکان دسترسی به تمامی نقاط این کلان شهر را برای شما فراهم خواهند کرد.

شما می توانید پس از سفر با تور استانبول و ورود به این شهر دوست داشتنی، به وسیله کشتی های مسافر بری از قیمت آسیایی شهر به اروپایی و یا بلعکس بروید که در این میان نیز می توانید تنگه زیبای بسفر را نیز مشاهده کنید. البته تاکسی های عمومی و برخی از اتوبوس ها از راه پل نیز امکان دسترسی و تردد را برای افراد فراهم خواهند کرد.

بهترین زمان سفر به استانبول

اینکه گردشگران بدانند چه زمانی را برای سفر به استانبول انتخاب کنند و یا در چه زمانی اقدام به رزرو تور استانبول نمایند، یکی از اصلی ترین مسائل کاربردی می باشد که به آن ها کمک می کند سفر دلنشین تر با شرایطی عالی را تجربه نمایند. حال آیا به نظر شما بهترین زمان و یا بهترین ایام برای سفر به شهر استانبول چه زمانی است؟

بدون شک بهترین زمان برای سفر به استانبول از نظر هر فردی بنا به شرایط آن متفاوت است. به عنوان مثال برای برخی از گردشگران هزینه سفر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که در چنین مواقعی، ایام غیر پیک و یا و در فصول سرد به دلیل خلوتی شهر، قیمت ها نیز به حداقل خود می رسد می تواند بهترین سفر را مطابق با خواسته ی این افراد فراهم کند. اما برخی دیگر از گردشگران درست بلعکس این موضع قصد دارند تا در آب و هوایی عالی علی رقم قیمت بالا سفر خود را انجام دهند و به همین دلیل در فصل تابستان و یا بهار اقدام به رزرو تور استانبول می کنند.

قیمت تور استانبول

یکی از اصلی ترین درخواست های گردشگران برای رزرو تور استانبول، قیمت تور استانبول به صورت ارزان است که به عامل مختلفی مانند تور استانبول زمینی، هوایی و یا هتل بستگی دارد. به عنوان مثال شما می توانید با انتخاب یک هتل قیمت مناسب، بسیاری از هزینه های سف به استانبول را کاهش دهید؛ البته این نکته در انتخاب هتل و کلاس پروازی نیز توجه داشته باشید که قیمت ارزان دلیل بر کیفیت پایین نشود تا مشکلی در طول سفر برای شما رخ ندهد.

رزرو تور استانبول

در صورتی  قصد سفر به استانبول را دارید، می توانید از دو روش حضوری و یا آنلاین برای ررزو تور استانبول اقدام نمایید. البته که ررزو حضوری خیال افراد را از هر بابت راحت می کند، اما با این وجود زمان زیادی از وقت شما را نیز خواهد گرفت و باعث افزایش هزینه ها می شود. از این رو بهترین روش برای خیالی آسوده و رزرو در سریع ترین زمان با حداقل هزینه، روش تلفنی است که شما می توانید با تماس به متخصصان سایت و یا یک کلیک به صفحه تور استانبول رزرو خود را انجام دهید.

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول به صورت لحظه آخری و یا دقیقه 90 یکی از روش های سفر به استانبول با پایین ترین نرخ ممکن می باشد. این روش همچنین برای آن دسته از گردشگرانی که صورت آنی قصد سفر به استانبول را دارند و از محدودیت زمانی برخوردار می باشند می تواند بهترین پیشنهاد محسوب شود. البته ناگفته نماند که در تور لحظه آخری استانبول امکان انتخاب هتل و یا کلاس پروازی توسط گردشگر وجود ندارد و در صورت کنسلی نیز هیچگونه وجهی به آن بازگردانده نمی شود.

تور استانبول از تهران

تور استانبول از تهران به دلیل تعداد زیاد پرواز به شهر استانبول از پایتخت ایران، با استقبال بیشتری از سمت گردشگران مواجه است. زیرا در زمانی که تعداد پرواز محدود نباشد، قیمت ها نیز کاهش خواهد یافت و به همین سبب گردشگران تصمیم می گیرند برای سفر ابتدا به تهران و سپس حرکت به سمت استانبول را انجام دهند. ارزانی تور استانبول از تهران سبب قیمت ارزان این هتل تور می شود.

 

خرید تور استانبول در های سیزن بهتر است یا لو سیزن؟

تور استانبول به انواع مختلف برای سفر به این شهر پر جاذبه و توریستی ایجاد شده است. از این رو برای سفر با تور های مختلف نیازمند مشورت و یا مطالعه درباره تمامی اطلاعات تور خواهیم بود تا بتوانیم مطابق با آنچه در نظر داریم توری دلنشین را سپری نماییم.

تور استانبول دارای دو بخش می باشد که به های سیزن و لو سیزن تقسیم بندی می شوند. های سیزن همان ایام پیک است که اغلب اکثر گردشگران در این ایام سفر به استانبول را مورد انتخاب قرار می دهند. لو سیزن نیز ایام معمولی از سال است که می تواند سفری مقرون به صرفه تر را برای گردشگران رقم زند.

تنگه بسفر

دلیل محبوبیت تور های سیزن برای گردشگران چیست؟

تور استانبول در ایام پیک و یا همان های سیزن به دلیل شرایط مناسب از سمت گردشگران محبوبیت بیشتری را دارا می باشد. البته که شلوغی شهر در این ایام و کمبود در ظرفیت، باعث بالا رفتن قیمت ها می شود؛ اما با این حال اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا با آسودگی خاطر و آرامش کامل سفری سرشار از لحظات خاطره انگیز را رقم زنند. 

تور استانبول های سیزن اغلب در فصل های تابستان و بهار انجام می شود. البته برخی از ایام در پاییز و زمستان مانند سال نو میلادی این شهر نیز سرشار از گردشگر خواهد شد که با توجه به تعطیلات، بهترین زمان برای سفر می باشد. از این رو اگر مسئله قیمت چندان اهمیتی برای شما ندارد پیشنهاد می کنم تور های سیزن را برای سفر به استانبول مورد انتخاب قرار دهید. 

چرا تور لو سیزن را برای سفر انتخاب کنیم؟

تور لو سیزن همانطور که گفته شد به تور هایی گفته می شود که در ایام عادی سال و اکثر در فصل های پاییز و زمستان برگزار می شوند. اگرچه فصل زمستان در شهر استانبول نیز زیبایی ها و تفریحات خاص خودش را دارد، اما به دلیل سردی هوا و یا نبودن زمان مناسب برای سفر اکثر گردشگران از سفر در این فصل پرهیز می کنند. 

از این رو در تور لو سیزن بسیاری از قیمت ها کاهش می یابد و می توان تور مقرون صرفه را به این شهر تجربه نمود. اگر قصد سفر به استابول را دارید و دچار محدودیت زمانی نمی باشید، پیشنهاد می کنم برای یک سفر مقرون به صرفه تور لو سیزن را مورد انتخاب قرار دهید. اینگونه می توانید در کنار یک سفر دلنشین و خاطره انگیز، هزینه ای بسیار کمتر نسبت به ایام پیک را نیز صرف کنید.

تور استانبول و نکته های مهم برای سفر

تور استانبول همانند دیگر شهر های توریستی در خارج از کشور دارای نکاتی می باشد که در هنگام سفر به این شهر و یا حتی پیش از سفر خود باید به آن ها توجه داشته باشید. اینگونه می توانید با اطلاع از برخی نکات حائز اهمیت، سفری بدون بروز هیچگونه مشکلی را سپری نمایید. 

صدور ویزا و مدارک لازم برای سفر به استانبول

اولین موضوعی که بیش از هرچیزی پس از قصد سفر به استانبول باید درباره آن اطلاعات کامل را کسب کنید، مدارک لازم برای سفر و یا پاسپورت می باشد. البته لازم به ذکر است که استانبول به دلیل نیاز نبودن به ویزا از سفر های آسان و محبوب برای هم وطنان ایرانی محسوب می شود که اغلب نیز مورد استقبال قرار می گیرد.

از این رو سفر به استانبول بسیار در وقت و هزینه های گردگشران صرفه جویی به عمل می آورد؛ زیرا دریافت ویزا خود پرسه ای جدا را می طلبد که می تواند سفر را نیز به تاخیر بی اندازد. با این حال وجود برخی از مدارک مانند دریافت پاسپورت الزامی است و در صورت فاقد بودن آن ها باید اقدامات لازم انجام شود. 

در زمان سفر به استانبول چه مدارکی را باید به همراه داشته باشیم؟

مهم ترین مدرک برای سفر به استانبول را که در بالای مطلب نیز ذکر کردیم پاسپورت می باشد. پس از پاسپورت مدارکی مانند فیش پرداخت عوارض خروج از کشور و یا به همراه داشتن ارز خارجی مهم ترین عواملی هستند که باید در هنگام سفر به همراه داشته باشید. 

لازم به ذکر است سفر به ترکیه و یا شهر استانبول از ایران، تنها برای گردشگرانی که کمتر از 90 روز قصد ماندن در این کشور را دارند ویزا الزامی نمی باشد. اما اگر قصد اقامت در ترکیه بیش از 90 روز را داشته باشید، می بایستی برای دریافت ویزا نیز اقدام نمایید. ویزا خود به انواع مختلفی وجود دارد که با توجه به قصد شما از اقامت و سفر دریافت خواهد شد. 

برای اقامت در شهر استانبول چه کار هایی را انجام دهیم؟

مسلما برای سفر با تور استانبول در مرحله اول باید به دنبال یک هتل مناسب برای اقامت در این شهر باشید. استانبول شهری تقریبا اروپایی می باشد که با توجه به همین موضوع قیمت هتل ها در این شهر کمی بالا است و برای رزرو یک هتل لوکس می بایستی تا هزینه های هنگفتی را پرداخت کنید.

از این رو نیاز است یا هزینه های بالا را برای سفر متقبل شوید و یا سطح توقعات خود را کمی کاهش دهید. به عنوان مثال گردشگر می تواند در انتخاب هتل به دنبال هتل های استانبول با کیفیت ضعیفه تر اما قیمت مناسب تر باشد که قطعا در هزینه سفر تاثیر بسزایی دارد. هتل های سه ستاره و برخی از هتل های  چهار ستاره در شهر استانبول با کیفیت ایده آل، گزینه مناسبی برای تور قیمت مناسب استانبول می باشند. 

تور استانول را زمینی انجام دهیم یا هوایی؟

تور استانبول از طریق راه های زمینی و هوایی قابل انجام است و با توجه به خواست گردشگر برگزار می شود. البته هرکدام معایب و مزیت های خاص به خودش را دارد که سبب می شوند مورد انتخاب گردشگران قرار نگیرند. اغلب افراد برای سفر راه های هوایی به وسیله پرواز ها و هواپیماهای متعدد به سمت این شهر را انتخاب می کنند که بدون شک این بهترین راه برای سفر به استانبول است. 

معایب و مزیت های تور استانبول زمینی

تور استانبول به صورت زمینی یک راه مقرون به صرفه برای سفر و دسترسی به شهر دوست داشتنی استانبول می باشد. این نوع تور به دو روش توسط اتوبوس و قطار انجام می گیرد که در کنار قیمت مناسب تر نسبت به تور های هوایی، معایب بسیاری نیز دارد. به عنوان مثال در تور استانبول به صورت زمینی، نیاز به وقت آزاد و صبر بالا خواهید داشت، زیرا زمان زیادی را در راه سپری می کنید و ممکن است برای شما کمی خسته کننده باشد. 

در تور استانبول زمینی گردشگران می توانند از زیبایی های راه لذت ببرند و وقت خود را با مشاهده این جذابیت ها سرشار از لحظات خوش کنند. ضمن اینکه هنگام سفر با طور زمینی، در یکی از زیبا ترین شهر های ترکیه به نام وان توقف نیز خواهید داشت که این از جذاب ترین بخش های این نوع سفر می باشد. با مراجه به سمت قیمت ها و یا تماس با کارشناسان می توانید به راحتی متوجه اختلاف قیمت این نوع تور شوید. 

شناخت وسایل نقیله عمومی برای تردد در شهر استانبول

در هنگام ورود به شهر استانبول یکی از مهم ترین مشکلاتی که اغلب گردشگران در همان ابتدا با آن ها مواجه خواهند شد، چگونگی تردد در شهر و دسترسی به اماکن مهم می باشد. اکثر گردشگرانی که از کشور ایران استانبول را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند، سفر به صورت هوایی را ترجیح می دهند و برای رفت و آمد در این شهر نیاز به استفاده از وسایل نقیله را پیدا خواهند کرد. 

مسلما در هر شهری نه تنها شهر استانبول، مهم ترین وسیله نقیله، مترو و یا همان قطار شهری می باشد که غالبا به نقاط مهم در آن شهر دسترسی دارد. از همین رو نیز در زمان انتخاب اقامتگاه مناسب، اغلب هتل هایی نزدیک به مترو و قطار شهری به شما عزیزان پیشنهاد خواهد شد تا از سردرگمی در شهر جلو گیری شود.

خیابان استقلال استانبول

ممکن است در سفر به استانبول رفتن به برخی از هتل ها و یا امکان مورد نظر گردشگران به وسیله مترو امکان پذیر نباشد. در چنین مواقعی افراد می بایستی یا از طریق اتوبوس های موجود و یا تاکسی های شهری به محل مورد نظر دسترسی پیدا کنند. البته در این شهر انواع مختلفی تاکسی شهر و اتوبوس به همراه بلیط های مخصوص وجود دارد که در صورت استفاده، نیاز به شناخت آن ها خواهید داشت. 

چند نوع اتوبوس و تاکسی شهری در شهر استانبول وجود دارد؟ 

در شهر استانبول اتوبوس های خطی مختلفی وجود دارد که از مسیر های متفاوت برای تردد  گردشگران و شهروندان ایجاد شده است. البته این نوع اتوبوس ها به دلیل کندی و شلوغ بودن شهر امروزه چنان مورد استقبال قرار نمی گیرند. با این وجود راه های دیگری وجود دارد که شما می توانید به محل مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

از جمله وسایل نقیله در شهر استانبول می توان به متروبوس، تراموای، تاکسی دریایی، تاکسی دلموش و ... اشاره نمود. در حال حاظر نیز پر رونق ترین وسیله نقلیه در این شهر متروبوس است که به سریع ترین حالت شما را به مقصد خود می رساند. گردشگران می توانند به راحتی از محل های تعیین شده، بلیط این متروبوس ها را خریداری کرده و از مسیر های مختلف آن ها در شهر استفاده کنند. 

تغذیه یکی از مهم ترین عوامل پس از سفر به استانبول

یکی از مهم ترین موضوعاتی که پس از سفر به استانبول با آن مواجه خواهید شد، تغزیه در طول سفر است. اینکه در طول سفر چه خوراکی هایی را صرف کنیم  یا به کدام از رستوران های شهر استانبول مراجعه نماییم تا بتوانیم در کنار قیمت ارزان، از کیفیت بالا نیز لذت ببریم؟ سوالی است که اغلب گردشگران با آن موجه خواهند شد. 

استانبول شهری با چند فرهنگ و سنت مختلف می باشد که این تاثیر بسزایی بر نوع غذاهای شهر نیز گذاشته است. در ستاسر شهر استانبول کافه ها و رستوران های متعددی ایجاد شده اند که هر کدام با کیفیت های متفاوت، غذاهایی مخصوص به اقلیت های مختلف را سرو می کنند. البته نا گفته نماند که غذاهای ترکی تقریبا هم مزاج با غذاهای ایرانی است که در رستوران هتل ها سرو می شوند، از این رو شما می توانید بدون مواجه شدن با غذاهای عجیب و غریب، غذاهای سنتی ترکی را صرف کنید و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید. 

برگزاری تور استانبول در شکل های مختلف

استانبول شهری پر از جاذبه است که می توان لقب همه چی تمام را به این شهر اختصاص داد. از این رو تور های مختلف به منظور های متفاوت برای سفر به این شهر ایجاد شده است. هر فردی که قصد سفر به استانبول را دارد، به منظور خاص سفر به این شهر را انتخاب می کند. به عنوان مثال، برخی برای تفریح تور استانبول را رزرو می کنند، برخی از گردشگران تنها به منظور بازدید از طبیعت این شهر، سفر خود را انجام می دهند و گاهی نیز سفر های کاری تنها دلیل رزرو تور می باشد. 

با توجه به همین موضوع، سایت مختب به نام استانبولیار، تور های مختلفی را برای سفر به این شهر ایجاد رکده است و حق انتخاب را برای گردشگران گسترده می کند. ما در ادامه مطلب، توضیحی کوتاه درباره چند نمونه از تور های مختلف را بیان کرده ایم. با ما همراه شوید. 

تور تفریحی استانبول 

تور تفریحی استانبول یکی از انواع تور هایی است که برای سفر به استانبول انجام می گیرد. در این نوع تور گردشگران می توانند به صورت جمعی و یا فردی سفر خود را به منظور تفریح در این شهر بگذار نمایند. تفریحات متعدد در شهر استانبول سبب شده تا یکی از پر طرفدار ترین تور های موجود به شهر توریستی استانبول، تور تفریحی به شمار رود. 

پارک آکوا مارین استانبول

در تور تفریحی استانبول، توسط تور لیدر به همراه گردگشران دیگر از تور، به مکان های تفریحی در این شهر راهنمایی می شوید. تور لیدر خود بلیط های لازم برای استفاده از تفریحات را تهیه کرد و با کمک او می توانید از بهترین تفریحات این شهر لذت کافی را کسب کنید. رزرو تور تفریحی می تواند از اتلاف وقت در طول سفر جلو گیری کند؛ اینگونه گردشگران می توانند تمامی تفریحات مد نظر را بدون کمبود زمان تجربه نمایند. 

تور طبیعت گردی استانبول 

یکی از شکل های سفر با تور استانبول، تور طبیعت گردی می باشد که اغلب نیز مورد استقبال بالا قرار می گیرد. استانبول دارای جاذبه های طبیعی بسیار است که می تواند گاهی برای برخی از افراد حتی لذت بخش تر از دیگر جاذبه های این شهر محسوب شود. از این رو تور طبیعت گردی استانبول پیشنهادی عالی برای سفر به استانبول خواهد بود که در اختیار شما عزیزان قرار دارد.

در تور طبیعت گردی استانبول شما می توانید به همراه یک تور لیدر، از تنگه بسفر، جزیره بیوک آدا، پارک های استانبول، بنادر متعدد در این شهر و ... بازدید کنید. قطعا آرامش حاکم بر طبیعت عاملی است که اکثر گردشگران خواستار می تواند لذتی وصف نشدنی را به شما منتقل کند که هیچگاه فراموش نمی کنید. 

تور آثار باستانی استانبول

تور آثار باستانی استانبول به توری گفته می شود که به منظور بازدید از آثار باستانی این شهر برگزار می شود. اغلب مخاطب این نوع از تور ها علاقه مندان و کارشناسان در عرصه آثار باستانی و تاریخی می باشند که تنها به منظور از بررسی تمامی اماکن تاریخی و جاذبه های نوستالژیک به شهر استانبول سفر می کنند.

مسجد جدید استانبول

بازدید از آثار باستانی استانبول به چند گروه بازدید از موزه ها و بازدید از اماکن تاریخی این شهر تقسیم بندی می شود که ممکن است مراجعه به تمامی این جاذبه ها، چند روز متوالی زمان نیاز داشته باشد. با رزرو تور استانبول به منظور بازدید از آثار باستانی، توسط یک تور لیدر راهنمایی می شوید و می توانید با برنامه ریزی دقیق، از تمامی این جاذبه ها دیدن کنید؛ همچنین اطلاعات کامل درباره آن ها را به دست آورید. 

مراکز خرید استانبول، یکی از دلایل مهم برای جذب گردشگران 

مراکز خرید در تور استانبول یکی از مهم ترین بخش های سفر گردشگران محسوب می شود. گاهی برخی از افراد و یا گردشگران برای خرید اجناس برند به شهر استانبول سفر می کنند که این موضوع، تنها به دلیل وجود بازار هیا تجاری معروف در این شهر است.

با رزرو تور استانبول می توانید پس از تردد در این شهر، سرتاسر بازار های تجاری را مشاهده کنید که قطعا نام بسیاری از آن ها نیز به گوش شما خورده است. گشت و گذار در تمامی این مجتمع ها مدتی طولانی از وقت شما را خواهد گرفت، از این رو پیشنهاد می شود ابتدا علایق خود را پیدا کرده و سپس بازار هایی مطابق با سلیقه و نیاز خود را برای خرید مورد انتخاب قرار دهید. 

تور استانبول و خرید ملک در ترکیه 

تور استانبول تنها شامل تور های تفریحی و زمان کوتاه نمی شود. بلکه ممکن است افرادی این تور را به منظور بررسی شهر استانبول و یا شرایط اقامت در این شهر و کشور ترکیه رزرو کنند. خرید ملک در ترکیه یکی از عواملی است که می تواند باعث کسب مجوز اقامت در ترکیه برای گردشگران شود. 

شما می توانید با رزور تور استانبول از سایت استانبولیار، با راهنمایی متخصصان و کارشناسان این سایت پس از بررسی از نزدیک ملک در ترکیه برای خرید و اقامت اقدام نمایید. کار شناسان این سایت با مجوز های لازمه تمامی اقدامات برای یک تور لذت بخش را فراهم خواهند کرد و به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن خرید ملک در این شهر را انجام دهید. 

تور سرمایه گذاری ترکیه

برخی از تاجر هایی که قصد دارند در شهر استانبول و یا دیگر شهر های این شهر سرمایه گذاری مفید انجام دهند در ابتدا با خرید تور استانبول، برای بررسی به این شهر سفر می کنند. اینگونه می توانند هنگام اقامت در یک هتل لوکس، با کمک متخصصان سرمایه گذاری در شرکت منتخب را انجام دهند. از این رو اگر شما نیز قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارید، رزرو تور بهترین پیشنهاد برای شما عزیزان خواهد بود. 

استانبولیار برگزار کننده تور استانبول و تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول با توجه به اینکه یک تور خارجی محسوب می شود، نیازمند سایت های معتبر برای رزرو توری مطمئن می باشد. کاربران بسیاری، به طور روز افزون تور استانبول را در سرچ گوگل جستجو می کنند و حتی در برخی از مواقع با مشاهده قیمت های نجومی منصرف از سفر خود می شوند. 

سایت استانبولیار یکی از سایت های منتخب و البته ثابت شده در عرصه رزرو تور و هتل های استانبول به عنوان سایت معتبر در اختیار شما گردشگران عزیز قرار دارد. این سایت با تجربه بالا و تمامی شرایط لازم، بهترین انتخاب برای رزرو تور استانبول می باشد. 

چرا قیمت تور استانبول در سایت استانبولیار ارزان است؟

سایت استانبولیار همانطور که گفته شد سایتی معتبر به شمار می رود که تمامی مراحل برای اثبات اعتبار خود را طی نموده است. از این رو قیمت پایین و حیرت انگیز تور استانبول در این سایت، نشانگر معتبر نبودن آن نمی باشد. بلکه تلاش های شبانه روزی و خدمت گذاری به گردشگران عزیز سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین سایت های موجود برای سفر با تور شناخته شود که در عین حال از قیمت پایین نیز برخوردار است. 

سایت استانبولیار، طرف قرار داد با هتل های استانبول

سایت استانبولیار چندین سال است که به طور رسمی طرف قرار با هتل های استانبول محسوب می شود. اینگونه این هتل ها، قیمت هایی نسبتا پایین تر از قیمت های همیشگی خود را به سایت استانبول ارائه می دهند. بنابراین با توجه به سود پایین، با هزینه های مقرون به صرفه تور ها و هتل های استانبول به گردشگران ارائه می شوند.

نه تنها هتل های استانبول، بلکه پرواز های مختلف نیز به صورت چارتر از طریق سایت استانبولیار خریداری می شوند. به عنوان مثال این سایت نیمی از ظرفیت یک پرواز را در یک تاریخ با قیمت پایین خریداری می کند و سپس با سودی بسیار کم به گردشگران و متقاضیان ارائه خواهد شد. 

ایرلاین های مختلف، دلیلی برای قیمت پایین تور در سایت استانبولیار

سایت استانبولیار دارای ایرلاین های مختلف و یا همان قرار داد با شرکت های هواپیمایی می باشد که به انواع گوناگون برای انتخاب گردشگران در دسترس قرار دارند. به گونه ای که به شما این امکان را می دهند تا مطابق با بودجه و راحتی خود، سفر به استانبول را با پرواز دلخواه انجام دهید.

گاهی برای برخی از گردشگران تور استانبول، موضوع هزینه مسئله ای حائز اهمیت است. از این رو ترجیح می دهند تا با پروازی کیفیت پایین اما قیمت ارزان تر سفر خود را انجام دهید. استانبولیار حق انتخاب را برای شما گردشگران عزیز آزاد گذاشته است تا بتوانید به راحتی سفری دلنشین را انجام دهید. 

پکیج تور استانبول شامل چه مواردی می شود؟

پکیج تور استانبول شامل بلیط های رفت و برگشت، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و هتل می شود. این پکیج بدین گونه است که می تواند آفرهای مختلفی را درون خود نیز داشته باشد. به عنوان مثال پکیج تور استانبول استانبولیار با تخفیف ویژه ارائه می گردد که کاربران می توانند با شماره های درج شده تماس حاصل نمایند.

پکیج تور استانبول لوکس : در این نوع پکیج تور استانبول شما کلاس پروازی فرست کلاس و هتلی مجلل و 5 ستاره برای اقامت را دریافت خواهید کرد. البته خدمات دیگری نیز در این پکیج ها ارائه می شود که شامل بلیط تخفیف دار تفریحات و دیگر موارد می شود که برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران استانبولیار در ارتباط باشید.

تور استانبول زمینی چه مزایا و معایبی دارد؟

تور استانبول زمینی از دیگر راه های سفر به شهر استانبول است که از نظر قیمت فوق العاده ارزان تر از تور استانبول هوایی می باشد. این نوع تور به دوصورت ریلی (قطار) و جاده ای (اتوبوس) برگزار می شود که هر کدام برای خود مزایا و معایبی دارند. استانبولیار وظیفه دارد با شفاف سازی این موارد، اطلاعات کاربران خود را بالا ببرد تا انتخابی عالی داشته باشند.

از مزایای برگزاری تور زمینی استانبول با اتوبوس می توان به قیمت ارزان، بازدید از دیگر شهر های میان راه، دیدن جلوه های طبیعت و ... اشاره کرد. یکی دیگر از مزیت های این نوع تور، گروهی بودن آن است که می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید. با آن ها مشغول گپ و گفت شوید و سفری ماندگار را برای خود رقم بزنید. حال نوبت به بازگو کردن معایب آن می رسد که خستگی سفر، طولانی بودن راه، امکان تصادف و ... از جمله آن می باشد.

تور استانبول ریلی (قطار) بهترین گزینه برای سفر به شهر استانبول است که از نظر امنیت بالا بوده و راحتی بیشتری دارد. زیرا در واگن های قطار می توانید بر روی تخت دراز کشیده و همراه خانواده خود مشغول صحبت شوید. برای تور زمینی استانبول با قطار، نمی توان عیب هایی را نام برد. پس توصیه استانبولیار به شما این است که اگر می خواهید تجربه تور زمینی استانبول را داشته باشید، حتماً نوع ریلی آن را انتخاب نمایید.

انتخاب تور استانبول 7 شب و8 روز، سفر را ارزان تر می کند؟

تور استانبول 7 شب و8 روز، بیشتر مورد پسند گردشگران تور استانبول است تا سفر های 3 روزه؛ از این رو درخواست تور استانبول 7 شب و8 روز بیشتر از دیگر بازه های زمانی می باشد. ولی انتخاب این بازه زمانی باعث نمی شود که تور استانبول ارزان قیمت رقم بخورد. البته پیشنهادهای دیگری نیز وجود دارد که مشاوران استانبولیار شما را بهتر راهنمایی می کنند.

با انتخاب تور استانبول 7 شب و8 روز توصیه می کنیم به تمامی اماکن دیدنی و تفریحی استانبول سر بزنید. زیرا در این مدت شما می توانید از موزه ها، مراکز تفریحی و گردشگری، اماکن مذهبی و ... دیدن کنید که برای اطلاعات بیشتر، تعدادی از این مراکز تفریحی و گردشگری و دیدنی را در عنوان ذیل توضیح می دهیم.

چگونه به استانبولیار برای رزرو تور استانبول اعتماد کنیم؟

این حق شما است که بدانید برای تهیه تور استانبول به چه سایتی اعتماد می کنید. در این بخش شما با نشانه های معتبر بودن سایت استانبولیار آشنا خواهید شد. نماد اعتماد الکترونیکی: اولین و مهم ترین نکته ای که سایت را معتبر می کند، وجود این نماد است. این نماد بدین معنی است که شما در یک سایت معتبر؛ واریز وجه را انجام می دهید.

وجود دفترهای متعدد: یکی دیگر از مواردی که اعتماد شما به سایت استانبولیار جلب می شود، وجود 3 کارگزاری در شهر های مشهد، تهران و جزیره کیش است. از دیگر مواردی که این سایت را معتبر کرده، وجود پشتیبانی 24 ساعته است که در تمامی طول سفر، همراه و پاسخگوی کاربران می باشد. جهت هماهنگی و رزرو تور استانبول، همچنین مشاوره های کاربردی جهت داشتن یک سفر شیرین و مقرون به صرفه، می توانید با شماره 021،43000020 تماس حاصل فرمایید.

قیمت تور استانبول چقدر است؟

با توجه به نوسانات بالای قیمت دلار و ارز، هم اکنون نمی توان قیمت دقیقی از تور استانبول را اعلام کرد. اما شما می توانید با مراجعه به قسمت رزرو تور پس از انتخاب هتل استانبول و کلاس پروازی و یا با تماس با کارشناسان سایت استانبولیار، از قیمت دقیق تور استانبول مطلع شوید.

تور ارزان استانبول را چگونه پیدا کنیم؟

اگر قصد رزرو تور استانبول را دارید کافی است تا به صفحه رزرو تور استانبول در سایت استانبولیار مراجعه کنید. پس از مراجعه به این صفحه می توانید با فیلتر کردن تور ارزان و یا تور لوکس استانبول، بهترین خرید را مطابق با خواسته ها و بودجه در کمترین زمان انجام دهید.

با رزرو تور استانبول آیا استقبال فرودگاهی داریم؟

در رزرو تور استانبول از سایت استانبولیار هتل، خدمات بسیار زیادی به گردشگران جهت راحتی بیشتر و خیال آسوده در طول سفر ارائه می شود که یکی از این خدمات استقبال فرودگاهی و تور لیدر فارسی زبان است. البته استقبال فرودگاهی با درخواست شخصی فرد گردشگر و پرداخت هزینه در اختیار آن قرار خواهد گرفت و شما را تا هتل منتخب همراهی می کند.

تور استانبول با چه سطح هتلی پیدا می شود؟

در تور استانبول می توانید هر هتلی را از 5 ستاره تا تک ستاره مورد رزرو و انتخاب قرار دهید. با این حال اگر علاقه مند هستید با پرداخت هزینه پایین در هتلی با کیفیت اقامت داشته باشید، هتل های سه ستاره و برخی از هتل های چهار ستاره در این شهر پیشنهادی مناسب برای شما خواهند بود. ناگفته نماند که یکی از راحت ترین روش ها برای انتخاب مطمئن در نظر گیری ابتدا بودجه و سپس علایق خود می باشد.

آیا تور لحظه آخری استانبول تفاوتی با دیگر تور های استانبول دارد؟

تور استانبول یکی از تور های خارج از کشور است که با توجه به محاسبه دلار بدون شک نسبت به تور های داخلی قیمتی گران تر را دارا می باشد. با این حال رزرو تور لحظه آخری استانبول به دلیل ارزانی این نوع سفر هزینه ای مشابه به رزرو برخی از تور های استانبول دارد.

سفر به استانبول در چه زمانی بهتر است؟

زمان سفر به استانبول و رزرو تور می تواند تاثیر بسزایی بر قیمت های آن داشته باشد که به همین دلیل نیز اهمیت بالایی دارد. اگر شما نیز قصد سفر به شهر دوست داشتنی استانبول را دارید و می خواهید با حداقل هزینه ممکن رزرو خود را انجام دهید، ایام غیر پیک و یا در فصل های سرد و خلوتی شهر اقدام به رزرو تور استانبول کنید.

مراکز خرید استانبول چه نام دارند؟

مراکز خرید استانبول یکی از اصلی ترین و جذاب ترین بخش های سفر با تور استانبول می باشند که اغلب نیز از اهمیت بالایی برای گردشگران برخوردار هستند. از جمله بهترین مراکز خرید این شهر و بازار های تجاری می توان به مرکز خرید استانبول مال، مرکز خرید فروم استانبول، مرکز خرید مترو سیتی استانبول، مرکز خرید جواهر استانبول و .... اشاره نمود.

تفریحات استانبول با تخفیف وجود دارد؟

شما می توانید پس از رزرو تور استانبول از سایت استانبولیار به صفحه تفریحات مراجعه کنید و بلیط تفریحات مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه انجام دهید. بدون شک ایجاد تخفیفات عالی در سایت یکی از تاثیر گذار ترین عامل بر قیمت تور استانبول خواهد بود که سبب می شود تجربیات تازه و هیجان انگیز را به دست آورید.

مشاوره سفر نیاز دارید؟ پشتیبان تور خانم یگانه 09198906504

استانبولیار در حال جستجوی بهترین نتایج تور برای شماست.